© 2018 smarta personal training

tel +31 6 156 157 22

kvk 67785743

btw NL263874461B01

Voor wie is mijn coaching waardevol?

Dat je serieus aan je doelen wilt werken, staat vast. Maar hier kun je wel wat hulp bij gebruiken. Je streeft naar het best mogelijke resultaat en wilt efficiënt en verantwoord aan de slag met trainen en/of voeding. 1 op 1 of in een kleine groep.

Expats in Nederland

Omdat ik zelf expat ben, weet ik precies voor welke uitdagingen je staat. En dat schept een band. Vaak gaat het samen met onregelmatige werktijden en de behoefte aan flexibiliteit waar ik rekening mee houd.

Sporters zonder ervaring

Je hebt al een tijd weinig of niks aan sport gedaan en wilt graag fitter worden. Wees niet bang dat het te zwaar voor je is. Ik pas de intensiteit op jou aan en daag je uit je grenzen op te zoeken zodat je stap voor stap beter wordt.

Reizigers voor werk

Als je veel moet reizen voor je werk, betekent het niet dat personal training niks voor je is. Met online coaching hoef je je training niet te onderbrekenkun je gewoon door trainen. De oefeningen zijn ook geschikt om te doen in een hotelkamer of park.

50-plussers

Personal training is voor elke leeftijd goed. Zeker ook voor 50-plussers.  We werken je aan flexibiliteit, balans en stabiliteit. Handig voor dagelijkse bewegingen als tillen, maar ook voor valpreventie en soepel opstaan.

Moeders

Als moeder van 2 jonge kinderen ken ik de uitdagingen van je nieuwe leven. Ik weet ook hoe goed het voelt om weer in vorm te komen en welke steun je daarbij kunt gebruiken.

Sporters met ervaring

Je hebt al een tijd weinig of niks aan sport gedaan en wilt graag fitter worden. Wees niet bang dat het te zwaar voor je is. Ik pas de intensiteit op jou aan en daag je uit je grenzen op te zoeken zodat je stap voor stap beter wordt.

Mensen met overgewicht

Sporten en voeding combineren werkt het beste tegen overgewicht. Met de nadruk op voeding. Verwacht geen crashdiëten of supplementen, maar duurzame oplossingen.

Bedrijven

De teamspirit verbeteren of werken aan gezondheidsdoelen? Ik geef ook incompany trainingen en voedingsadviezen. Binnen of buiten. In groepjes of personal training.

‘Door tijd te nemen om te sporten voorkom je vermoeidheid, kortademigheid, overgewicht en chronische pijn‘